Kell-e regisztrálnia webáruházunkban ?
NEM KELL REGISZTRÁLNI, EGYSZERŰEN A KÍVÁNT TERMÉKET BELETESZI A KOSÁRBA - db szám , kosár - MAJD A VÁSÁRLÁS BEFEJEZTÉVEL A KOSÁR FÜL ALATTI FIZETÉSRE KATTINT.
Kivel küldjük a csomagot ?
GLS
Keresési tipp :
Ha egy termék leírását megnyitja, akkor a jobb oldali katalógusban kijelölődik az egész csoprt, ahova a termék tartozik.
( Előfordul , hogy több csoportba is be lett sorolva a termék.) Ha a csoport névre rákattintunk , lejön az egész lista.
A csomag átvételével kapcsolatban :
Nagyon fontos , hogy mikor átveszi a csomagot győződjön meg arról, hogy sértetlen, főleg törékeny termékeknél.
Amennyiben sérült a csomagolás , jegyzőkönyvet kell felvenni a kézbesítőnek, illetve tételesen átnézni a csomag tartalmát.
Ha minden rendben van , akkor átveheti. Minden csomagra van biztosítás , de ha utólag derül ki például töréskár akkor már az Ön kára , és a furárcég ezt Önnek téríti meg, utólagos kárjegyzőkönyv felvétele után. Sajnos ebben az esetben nem áll módunkban díjmentesen újra küldeni.
Amennyiben a töréskár kézbesítéskor kiderül , akkor ne vegye át a csomagot, ez hozzánk visszakerül , és mi azonnal újra kiküldjük.
Nem várjuk meg a biztosítási ügyintézést.
RENDELÉSSEL KAPCSOLATBAN :
2000Ft,- -os összeg alatt nem küldünk ki rendelést, a rendszer csak a személyes átvételt engedélyezi.